- Wszystkie oferty są poniżej kwoty 400 tysięcy złotych, jaką mamy przygotowaną na to zadanie. Teraz sprawdzamy złożone przez projektantów oferty pod względem formalnym - mówi Bartosz Nowak z Wrocławskich Inwestycji. Blisko 45 metrowy wiadukt jest ważnym obiektem inżynierskim dla kierowców. Jest usytuowany nad linią kolejową tuż obok olbrzyma, którym po trasie autobusowo-tramwajowej kursują tramwaje i autobusy.
Projekt remontu ma przewidywać remont konstrukcji obiektu i dzięki temu można będzie zwiększyć możliwą nośność do 20 ton. Prace projektowe będą musiały objąć także sieci zamontowane na przeprawie. Projektant z racji usytuowania obiektu nad linią kolejową będzie musiał dokumentację uzgodnić z PKP. Analizy projektowe obejmą także nasypy najazdowe na wiadukt. Po podpisaniu umowy biuro projektowe będzie mieć 12 miesięcy na realizację kompletnej dokumentacji.