Podróż samolotem, pomimo niezaprzeczalnych zalet, takich jak szybkość i komfort podróży niesie ze sobą kilka obwarowań. Jednym z nich są ograniczenia dotyczące przedmiotów, jakie można zabrać ze sobą w bagażu podręcznym na pokład samolotu. Teraz pasażer, którego bagaż został zakwestionowany przez Służbę Ochrony Lotniska podczas kontroli bezpieczeństwa, otrzymuje dodatkową opcję.
Jeżeli pasażer wyrazi taką chęć, zakwestionowany przedmiot trafi do zaplombowanego opakowania, które przy pomocy urządzenia InPost będzie mógł wysłać pod dowolny adres w Polsce lub do dowolnego urządzenia Paczkomat®. Wystarczy wyłącznie aplikacja InPost Mobile - materiały do pakowania są dostępne w Porcie Lotniczym Wrocław.
- Komfort podróżnych wybierających nasze lotnisko jako początek swojej podróży jest dla nas bardzo ważny. Tak samo, jak rygorystyczne podejście do procedur bezpieczeństwa, które gwarantują ciągłość operacji lotniczych. Dlatego nowa usługa, którą dzięki współpracy z firmą InPost możemy zaproponować pasażerom, idealnie wpisuje się w nasze kierunki rozwoju - zaznacza Karol Przywara, prezes zarządu Portu Lotniczego Wrocław.
Urządzenie Paczkomat® znajduje się po lewej stronie po wejściu do strefy kontroli bezpieczeństwa, pomiędzy strefą ogólną oraz fast track.