Treści dostępne w serwisie zostały stworzone w komercyjnej współpracy z miastami

Przedmioty, których z powodu regulacji dotyczących bezpieczeństwa nie można zabrać ze sobą na pokład samolotu, można wysłać do innego urządzenia Paczkomat® lub pod wskazany adres. Wystarczy do tego dedykowana aplikacja. Wszystko dzięki usłudze uruchomionej we współpracy Portu Lotniczego Wrocław i firmy InPost.

Tak wygląda paczkomat dla przedmiotów nielotów we wrocławskim porcie lotniczym.

Podróż samolotem, pomimo niezaprzeczalnych zalet, takich jak szybkość i komfort podróży niesie ze sobą kilka obwarowań. Jednym z nich są ograniczenia dotyczące przedmiotów, jakie można zabrać ze sobą w bagażu podręcznym na pokład samolotu. Teraz pasażer, którego bagaż został zakwestionowany przez Służbę Ochrony Lotniska podczas kontroli bezpieczeństwa, otrzymuje dodatkową opcję.

Jeżeli pasażer wyrazi taką chęć, zakwestionowany przedmiot trafi do zaplombowanego opakowania, które przy pomocy urządzenia InPost będzie mógł wysłać pod dowolny adres w Polsce lub do dowolnego urządzenia Paczkomat®. Wystarczy wyłącznie aplikacja InPost Mobile - materiały do pakowania są dostępne w Porcie Lotniczym Wrocław.

- Komfort podróżnych wybierających nasze lotnisko jako początek swojej podróży jest dla nas bardzo ważny. Tak samo, jak rygorystyczne podejście do procedur bezpieczeństwa, które gwarantują ciągłość operacji lotniczych. Dlatego nowa usługa, którą dzięki współpracy z firmą InPost możemy zaproponować pasażerom, idealnie wpisuje się w nasze kierunki rozwoju - zaznacza Karol Przywara, prezes zarządu Portu Lotniczego Wrocław.

Urządzenie Paczkomat® znajduje się po lewej stronie po wejściu do strefy kontroli bezpieczeństwa, pomiędzy strefą ogólną oraz fast track.

Źródła: Wrocław