Treści dostępne w serwisie zostały stworzone w komercyjnej współpracy z miastami

Bezpłatne wejścia do kriokomory i do parku trampolin, a już niebawem również do nowego Aquaparku i na lodowisko przy parku Tysiąclecia. Do tego zniżki do Ogrodu Botanicznego czy restauracji Jatki 2.0 – program Nasz Wrocław wraz ze statusem MAX to jeszcze więcej atrakcji dla osób korzystających z miasta. W ciągu roku można zaoszczędzić do 2700 zł!

Nowa, szersza oferta z kartą Nasz Wrocław to prezent na mikołajki.

Mikołajki są jak co roku czasem na zapowiedź nowości w programie Nasz Wrocław. Tak było i tym razem. W przyszłym roku bezpłatnie odwiedzimy nowe lodowisko przy ul. Sukielickiej oraz Aquapark przy ul. Wilanowskiej. Oba obiekty zostaną otwarte na początku przyszłego roku.

- Już teraz chcemy zaprosić mieszkańców Wrocławia do nowych atrakcji. Wystarczy rozliczyć PIT we Wrocławiu i korzystać z darmowych wejść – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia. – Potwierdzając dodatkowo zameldowanie we Wrocławiu, możemy korzystać z Naszego Wrocławia MAX. To jeszcze więcej bezpłatnych wejść i zniżek do wrocławskich atrakcji – dodaje.

Ze statusem MAX skorzystamy z szerszego pakietu nowości. Od stycznia bezpłatnie wejdziemy do kriokomory w Creatorze oraz Parku Trampolin Jump 4U. Skorzystamy także z 20-procentowej zniżki na wejście do Ogrodu Botanicznego i na obiad w restauracji Jatki2 w wybrane dni.

Dzięki Naszemu Wrocławiowi w ciągu roku skorzystamy z 11 bezpłatnych wejść do największych miejskich atrakcji – m.in.: Hydropolis, Visitor Center Hali Stulecia, CH Zajezdnia czy ZOO.

Mając status MAX paleta bezpłatnych wejść poszerza się do 22 – to także Ogród Japoński, Muzeum Teatru czy lodowisko na Tarczyński Arena. W ramach Naszego Wrocławia skorzystamy także ze zniżek u blisko 80 partnerów programu. Ulgi sięgają nawet do 50%, a tańsze są m.in. bilety na wydarzenia w Capitolu czy Narodowym Forum Muzyki. To także zniżki u partnerów prywatnych: w restauracjach, u fryzjerów czy optyków.

Z Naszym Wrocławiem kupimy również tańsze bilety na przejazdy okresowe komunikacji miejskiej oraz otrzymamy dodatkowe punkty w rekrutacji do szkół i przedszkoli. Uzyskując status MAX można także kupić roczną kartę do ZOO w cenie jednorazowego wstępu czy roczny karnet VIP do Aquaparku za pół ceny.

- Od początku działania programu Nasz Wrocław mieszkańcy zaoszczędzili już w sumie 7 mln zł. Z programu korzysta już 272 tysiące mieszkańców. Z kolei status Nasz Wrocław MAX ma już 45 tysięcy wrocławian – mówi Radosław Michalski, dyr. Wydziału Promocji Miasta i Turystyki w UM Wrocławia.

Najpopularniejszymi atrakcjami zwiedzanymi z Naszym Wrocławiem były ZOO (ponad 39 tys. bezpłatnych wejść) i Aquapark (ponad 18 tys.). Więcej na: www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw.

Źródła: Wrocław