Te dwa remonty przez jeden dzień się nałożą. Warto więc zwrócić uwagę, jak pojadą autobusy i tramwaje.
W sobotę tramwaje linii 2 w obu kierunkach pojadą przez przystanki Opera i Park Staromiejski, linii 5 w obu kierunkach pojadą ul. Kazimierza Wielkiego, Krupniczą i Sądową. Tramwaje linii 9 w obu kierunkach zostaną skierowane przez Operę, Arkady, Piłsudskiego i Stawową, a linii 18 w obu kierunkach pojadą przez Galerię Dominikańską, pl. Wróblewskiego, Pułaskiego i Hubską. Zmiany dotyczą teza linii 21: w kierunku Gaju zostaną skierowane przez Małachowskiego i Hubską, w kierunku Tarczyński Areny (Królewiecka) obowiązuje objazd Podwala przez Rynek. Linia 22 w kierunku Tarnogaju będzie kursować przez Małachowskiego i Hubską, a w kierunku Pilczyc zostaną skierowane przez Glinianą, Borowską, Dworzec Autobusowy i Stawową. Linia 23 w obu kierunkach pojedzie przez Sienkiewicza, Ogród Botaniczny, most Pokoju, pl. Wróblewskiego, Pułaskiego i Małachowskiego. Natomiast linia 78 w kierunku Biskupina zostanie skierowana przez Stawową, Piłsudskiego, Arkady i Operę, w kierunku Tarnogaju - przez Operę, Arkady, Piłsudskiego, Małachowskiego i Hubską.
Na trasie Dworzec Autobusowy (Stawowa) - Kamienna uruchomiono autobus „za tramwaj” przez przystanek Dworzec Autobusowy, dalej ulicą Glinianą i Hubską. Na ul. Kołłątaja autobusy linii 110 w obu kierunkach będą zatrzymywały się w zatoczkach na przystankach Bastion Sakwowy. Na tym samym przystanku dodatkowo zatrzymają się autobusy linii K i N. Po zakończeniu awaryjnej naprawy torowiska na ul. Borowskiej i Glinianej, od wyjazdów porannych w niedzielę, 2 lutego, tramwaje linii 22 i 78 w kierunku południa Wrocławia będą mogły pojechać torowiskiem przez Glinianą i Borowską, nie będą jeździć przez Małachowskiego i Hubską.
Tramwaje linii 2, 5, 9, 18, 23 będą kursować ze zmianami ujętymi w dniu 1 lutego.
Prace na Kołłątaja potrwają siedem dni po tych siedmiu dniach tramwaje wrócą na torowisko na ul. Kołłątaja. Autobusy linii 110, K i N jeszcze przez tydzień pojadą jednak jezdnią, by uniknąć dodatkowego obciążenia torowiska i pozwolić na zawiązanie się materiałom stosowanym do wzmocnienia podbudowy torowiska.