Treści dostępne w serwisie zostały stworzone w komercyjnej współpracy z miastami

Pod koniec lipca dwie pary krasnali pojawiły się przy elementach małej architektury na promenadzie Tarczyński Areny Wrocław. Mierzące około 40 cm rzeźby dołączyły do rodziny wrocławskich skrzatów.

Są wiernymi kibicami Śląska i lubią zajadać kabanosy. Może to Wam pomoże wybrać tym skrzatom imiona.

Statuetki wystylizowane zostały na pary kibiców - wyposażono je w atrybuty towarzyszące prawdziwym fanom sportowej rywalizacji. Nie zabrakło więc szalika, kibicowskiej rękawicy oraz kabanosów marki Tarczyński – flagowego produktu sponsora tytularnego areny.

W listopadzie zeszłego roku marka Tarczyński została sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Areny. Od tego czasu trwały prace nad brandingiem obiektu. Ich zwieńczeniem jest montaż krasnali - kibiców, które od teraz witają przybywających w to miejsce gości.

Krasnale można spotkać w dwóch miejscach przy wejściach od strony ul. Lotniczej i Królewieckiej, ale nie tylko. Kopia figurek stanęła również na terenie zakładu Tarczyński w Ujeźdźcu Małym, witając codziennie pracowników firmy i gości. Póki co, skrzaty czekają na nadanie im imion – te zostaną wyłonione w konkursie, który rozpoczął się w czwartek, 11 sierpnia, a zakończy we wtorek, 16 sierpnia. Można go znaleźć na profilach w mediach społecznościowych: www.facebook.com/TarczynskiArena oraz www.facebook.com/tarczynskipl. Na autora zwycięskiej propozycji imion czekają atrakcyjne nagrody ufundowane przez producenta przekąsek białkowych i Tarczyński Arenę Wrocław.

– Zostając sponsorem tytularnym stadionu, od początku chcieliśmy być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i uczestniczyć w rozwoju tego miejsca, będącego wizytówką Wrocławia i Dolnego Śląska. Podkreślając nasze przywiązanie do regionu, który jest nam szczególnie bliski, wiedzieliśmy, że na terenie Tarczyński Areny nie może zabraknąć jednego z najbardziej charakterystycznych symboli Wrocławia – krasnali – mówi Dawid Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor ds. rozwoju firmy Tarczyński.

Przypomnijmy, że Tarczyński został sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu 25 listopada zeszłego roku. Na mocy kontraktu firma przekaże spółce zarządzającej obiektem 14 milionów złotych w ciągu sześciu lat. Niedawno na terenie stadionu – w miejscach do tego przeznaczonych – pojawiły się elementy brandingu uwzględniające rozpoznawalną powszechnie kolorystykę sponsora. Mowa m.in. o telebimach, bandach LED, megalightach, citylightach, kołowrotach czy flagach. Na przełomie maja i czerwca na fasadzie areny

zamontowano także nowy logotyp, będący połączeniem dotychczasowego logotypu stadionu oraz sponsora. WK

Źródła: Tarczyński Arena