W MPWiK działa Contact Center, który daje możliwość mieszkańcom na sprawny kontakt ze spółką zajmującą się wodą i ściekami. System w obsłudze klienta pozwala automatycznie lokalizować na mapie nieruchomość dzwoniącego klienta i szybko odpowiedzieć na pytania dotyczące m.in. planowanych inwestycji w jego okolicy, czy trwających lub planowanych wyłączeń wody. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu nowego systemu, aż 15-krotnie zwiększona została przepustowość linii alarmowej 994. Oznacza to, że obecnie niemal 500 dzwoniących jednocześnie usłyszy aktualny komunikat, co jest bardzo istotne szczególnie przy dużych awariach.
Klienci MPWiK mogą otrzymywać informację SMS. Usługa jest bezpłatna i spersonalizowana, co oznacza, że jej użytkownicy otrzymują informacje tylko o zdarzeniach zgłaszanego przez nich adresu. Korzystając z tej usługi dowiadujemy się o przerwach w dostawie wody, wynikających z prac prowadzonych na sieci wodociągowej, zarówno tych planowanych jak i awaryjnych. Można zarejestrować się wchodząc na stronę internetową www.mpwik.wroc.pl i klikając w kafelek KOMUNIKATY SMS. Pojawia się formularz, który trzeba wypełnić i kliknąć ZAREJESTRUJ - proste i bezpłatne - potrzebny jest tylko adres i numer telefonu, na który mają przychodzić smsy.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji wprowadziło także nowe rozwiązanie służące do bezkontaktowej wymiany dokumentów z MPWiK. Przed Centrum Obsługi Klienta stanął automatyczny schowkomat, dzięki któremu każdy klient może zostawić lub odebrać swoje dokumenty o dogodnej dla siebie porze, również poza godzinami pracy COK. Centrum znajduje się przy ul. Na Grobli 19 we Wrocławiu, przy drzwiach wejściowych do COK jest ustawiony schowkomat.
Jeśli chcesz przyjść do Centrum Obsługi Klienta
Centrum Obsługi Klienta MPWiK jest czynne w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 8-15
W środę w godz. 8-17. Numer telefonu 71 34 09 655