Treści dostępne w serwisie zostały stworzone w komercyjnej współpracy z miastami

39 583 kibiców zjawiło się w poprzednią sobotę na Tarczyński Arenie. Komplet biletów na wygrany mecz z Legią Warszawa został sprzedany już na tydzień przed wydarzeniem. Wrocławski klub kompletuje teraz fanów na mecz z ŁKS-em (5.12, godz. 12.30).

Mecz z Legią był dla wielu kibiców Śląska najpiękniejszym przeżyciem na obiekcie przy al. Śląskiej.

Z wielkim wyzwaniem wzorowo poradzili zawodnicy WKS-u. Trójkolorowi po wspaniałej drugiej połowie rozbił rywali aż 4:0 po bramkach Schwarza, Samca-Talara oraz Exposito (2). Cała trójka znalazła się w „11" kolejki, a Samiec-Talar - wychowanek Śląska, który do bramki dołożył dwie asysty - został wybrany najlepszym piłkarzem rundy.

- To dla kibiców Śląska chyba najwspanialszy wieczór, jeśli chodzi o występy drużyny na tym stadionie - zauważył po spotkaniu trener Jacek Magiera.

Organizacja eventu, którego uczestnikami jest w sumie (licząc obsługę i stewardów) ponad 40 tysięcy ludzi, wymaga ogromu pracy setek osób. A nie mówimy tu o wydarzeniu przygotowywanym miesiącami, jak np. o koncercie, lecz o spotkaniu organizowanym z marszu, dwa tygodnie po 20-tysięcznym meczu z Górnikiem i w trakcie normalnej, codziennej działalności klubu. Zadbać należy o bezpieczeństwo i wygodę uczestników, transmisję telewizyjną, warunki do gry i dopingu, zabezpieczenie kibiców gości, możliwość pracy mediów, punkty cateringowe, parkingi, punkty sprzedażowe, sprawny dojazd i odjazd samochodów, zapewnić dodatkową komunikację miejską... We współpracy z partnerami - Wydziałem Transportu Urzędu Miasta, MPK Wrocław, służbami, stadionem Tarczyński Arena, ochroną oraz sponsorami wszystko udało się na wysokim poziomie.

Co cieszy, aż 82% biletów na mecz zostało kupionych on-line przez stronę bilety.slaskwroclaw.pl, a na spotkaniu pojawiło się aż 9,5 tysiąca kibiców, których nie było na meczu od przynajmniej trzech lat! Warto również podkreślić, że tego dnia na Tarczyński Arenę przyszło 9 tysięcy kobiet, ponad 1200 seniorów i 9 tysięcy osób poniżej 18. roku życia. W tej chwili średnia frekwencja na meczach Śląska w sezonie 2023/24 wynosi 22 418 i jest drugą najwyższą w Polsce.

Fani, którzy przybyli na stadion już dwie godziny przed spotkaniem, jeszcze przed pierwszym gwizdkiem mieli okazję skorzystać z okołomeczowych atrakcji, cateringu, odwiedzić muzeum Śląska lub SportsBar oraz posłuchać przedmeczowych rozmów na stadionowym telebimie.

5 listopada (niedziela) o godz. 12.30 Śląsk podejmie ŁKS. Klub rozpoczął również sprzedaż pakietów na trzy ostatnie mecze w tym roku - z ŁKS-em, Rakowem i Koroną.

Źródła: Wrocław