Projekt zakłada m.in. wyburzenie istniejących ścianek oraz wybicie otworów okiennych w ścianie budynku od strony nasypu kolejowego.
Obecna powierzchnia wszystkich pomieszczeń w obszarze COM-u to 175 mkw., a rozwiązania architektoniczne w pomieszczeniach nie odpowiadają rosnącym potrzebom obsługi mieszkańców. Ta powierzchnia zostanie zatem powiększona do 315 mkw. Będzie przestronna i łatwo dostępna recepcja z biurem podawczym, stanowisko do obsługi osób niepełnosprawnych, system kolejkowy, cztery salki do spotkań z klientami, cztery wygodne stanowiska do bieżącej obsługi, a także dwa pokoje do indywidualnej obsługi klienta.
Po wyłonieniu wykonawcy prace powinny potrwać do końca tego roku.
- Do Centrum Obsługi Mieszkańca Wrocławskich Mieszkań rocznie dzwoni około 38 tys. klientów. Rejestrujemy około 15 tys. zgłoszeń, a biuro podawcze przyjmuje około 60 tys. pism. Przyjęliśmy w ciągu dwóch lat ponad 15 tys. wniosków o świadczenie 40+ - mówi Katarzyna Galewska, rzeczniczka prasowa Wrocławskich Mieszkań.
Klienci mogą podpisywać tam umowy, aneksy i porozumienia, a także odwiedzać centrum, by pozyskać informacje o zasobie.
Planowane rozwiązania usprawnią procesu obsługi klienta, a także poprawią warunki pracy. Projektuje się ścianki dźwiękochłonne pomiędzy stanowiskami obsługi oraz przestronne stanowiska pracy.