Inscenizacja powieści „Wypiór” Grzegorza Uzdańskiego to już druga w tym sezonie premiera Teatru Syrena. Za adaptację tekstu i reżyserię odpowiada Jacek Jabrzyk. Muzykę do spektaklu napisał Mariusz Obijalski, kompozytor musicalu „Kapitan Żbik i żółty saturator”. Akcja spektaklu rozgrywa się w warszawskim mieszkaniu przy pl. Zbawiciela z widokiem na miejsce po spalonej tęczy. Mieszkająca w nim para odkrywa, że mają tajemniczego współlokatora – upiora. Premiera odbyła się 3 lutego.
„Casanova. Warszawskie zauroczenie” to najnowsza premiera w Teatrze Rampa. Grupa artystyczna „Pożar w burdelu” powraca w nowej formule jako laboratorium warszawskiego musicalu. Premiera arcyciekawej treści i formuły odbędzie się 10 lutego.
Teatr Dramatyczny od początku miesiąca zaprasza na spektakl „Nasze czasy” w reżyserii Weroniki Szczawińskiej. To osobista, sceniczna podróż do wnętrza klepsydry. Opowiada o sprawie bardzo ludzkiej, zwykłej i prostej, a zarazem kosmicznie skomplikowanej i ostatecznej – o płynącym czasie.
10 lutego w Teatrze Guliwer premiera spektaklu dla młodej widowni „Skunks i Borsuk” na podstawie książki Amy Timberlake w reż. Igora Gorzkowskiego. To opowieść o tym, jak można budować piękną przyjaźń mimo oczywistych różnic, i jak poradzić sobie ze zmianą
„Geniusz” – najnowsza premiera Teatru Polonia to dramatyczne zderzenie dwóch postaci: Józefa Stalina i Konstantina Stanisławskiego. Pierwszy był tyranem i jednym z największych zbrodniarzy w historii, ale też teatralnym koneserem i gorliwym widzem. Drugi bodaj największym kreatorem teatralnym, ojcem nowoczesnego teatru. Premiera 22 lutego.
„Czego nie widać" w reżyserii Piotra Cieplaka to powrót tego tytułu na scenę Teatru Komedia po 36 latach. Premierę zaplanowano na 23 lutego. 24 lutego na afisz Teatru Ateneum trafi „Napis” Géralda Sibleyrasa. Sztuka to ostra diagnoza społeczeństwa szczególnie aktualna w czasach nietolerancji i ksenofobii.
Także 24 lutego na swoją najnowszą produkcję zaprasza Teatr Kwadrat. Spektakl „Siostrunie” to świetna zabawa w roztańczonym i rozśpiewanym stylu. Akcja rozpoczyna się, gdy na skutek eksperymentów kuchennych jednej z sióstr w klasztorze umierają 52 zakonnice. By zdobyć pieniądze na pochówek, siostry decydują się zorganizować show, w którym same wystąpią.