Zerknijcie na fotkę – to będzie prawdziwy wypas! Nowy punkt obsługi znajduje się tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu, niedaleko dużego węzła autobusowego. Nowością będą wydłużone godziny obsługi interesantów. Z placówki będzie można korzystać od poniedziałku do piątku w godz. 6.30–20.30. Otwarcie nowego miejsca obsługi pasażerów jest spełnieniem ich wielokrotnych próśb.
W nowej siedzibie prowadzona będzie hurtowa sprzedaż biletów. Będzie tu można też: doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela, złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej i przystosowanie legitymacji studenckiej do biletów okresowych, złożyć reklamację, wyrobić duplikat karty miejskiej oraz Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem, otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych, zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych, złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego.
Gdzie po bilet?
Z powodu przeprowadzki od poniedziałku 21 sierpnia zamknięte są: Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej i kasa przy ul. Na Stoku 49. Reklamacje dotyczące kart miejskich można składać w Punkcie Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15 (czynny bez zmian w poniedziałki, czwartki i piątki w godz. 7.00–14.30, wtorki i środy w godz. 10.00–17.30.
Do poniedziałku 28 sierpnia bilety okresowe będzie można kupić w:
• POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15
• automatach biletowych
• przez internet i w aplikacjach mobilnych: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl
• w punktach sprzedaży biletów okresowych